Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

sábado, 22 de marzo de 2014

LA TEMPESTA

LA TEMPESTA
 

Assegut a la taula de la calma, de
sobte la tempesta trenca el silenci.
Aigua, trons, llamps, calamarsa i
vent fan un soroll escandalós.
Perdo la concentració del que feia,
durant mitja hora aterradora.
Torna la calma , vaig a la terrassa
i un arc de Sant Martí pinta el cel
de la meva estimada Terrassa.
Quin goig , quina joia , quin espectacle
quan són quasi les set de la tarda.

Jordi Garcia Miguel.
22-3-2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario