Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

miércoles, 9 de abril de 2014

RECORDANT AL MEU PARE




RECORDANT AL MEU PARE
­­–––––––––––––––––––––––––

Venerando era el seu nom ,

treballava de sol a sol

amb esforç i devoció

per viure millor.

I a la familia s'aferrava

malbaratant  estimació.

Fa vuit anys que va morir

i per coses del destí no es

 va poder complir la seva

il.lusió d’arribar els 85.

Un maleït  càncer va poder més.

I un dia nou d’abril de 2006

tenint molt a prop seu

a la dona i els fills i agafant-nos

fort les mans va fer l’últim sospir.

Va ser un pare amb sentiment,

va ser un avi sensacional,

va ser un home de bondat,

descansi en pau.



Jordi Garcia Miguel

9-4-2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario