Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

miércoles, 22 de octubre de 2014

SORTIDES I POSTES DE SOL DES DE CASA MEVA A L'URBANITZACIÓ FONT RUBÍ DE CAMPRODON.










SORTIDES I POSTES DE SOL DES DE CASA MEVA A L'URBANITZACIÓ FONT RUBÍ DE CAMPRODON.

TARDOR 2014: De 10/10 al 18/10.

Hora sortides de sol : Entre les 7h15' i les 8h.
Hora postes de sol: Entre les 19h45' i les 20h30'

No hay comentarios:

Publicar un comentario