Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

domingo, 27 de marzo de 2016

CAMÍ RURAL DE SETCASES A ESPINAVELL.

CAMÍ RURAL DE SETCASES A ESPINAVELL.






DIJOUS 24 DE MARÇ 2016:

Font -Rubí (casa), surto a les 10h dirección Camprodon - Setcases, passo per Llanars, Vilallonga de Ter i arribo a Setcases, són 18,5 Km.

Segueixo direcció Vallter 2 000 i 2 Km passat Setcases, agafo el Camí Rural Setcases - Espinavell.

Vaig amb el cotxe i de no haver passat la màquina llevaneu, no hagués pogut fer l'excursió.

Arribo dalt del coll (uns 1.900 metres), a l'alçada del Pic del Costabona de 2.465 metres. Des de l'inici de la pista, són uns 10 Km.

Espectacular el Costabona tot nevat. Començo la baixada fins Espinavell són uns 12 Km. Veig els salts del Riu Ritort.

D'Espinavell vaig a Molló uns 5 Km, on dino a l’Hotel Calitxó (bons amics).

No hay comentarios:

Publicar un comentario