Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

domingo, 30 de marzo de 2014

UN DIUMENGE PLUJÓS PER AL RECORD .


UN DIUMENGE PLUJÓS PER AL RECORD .

És mitja tarda d'un dia plujós , de pluja fina que ,
em convida a repassar el meu passat , ja de molt anys .
Recordo al meu Arenys de Munt natal , amb una
infància molt feliç. També els meus pares lluitadors i
la meva estimada germana Isabel . L'Escola Sant Martí,
fins els meus deu anys . Els quatre anys a Arenys de Mar
a l'escola dels germans gabrielistes, col.legi Cassà.
Marxo com a becari amb catorze anys a la Universitat
Laboral d’Alcalá de Henares . Torno després de tres anys
inolvidables , per fer Enginyeria Industrial Superior.
He sacrificat anys de joventut per anys d'estudi , no sé
si avui hagués fet el mateix, però ja no és important .
Faig enginyeria industrial a Terrassa , són cinc anys més
fora del meu estimat Arenys de Munt , torno a sacrificar
aquesta joventut de noies i discoteca . Acabo els meus
estudis , en sis anys i sortint amb una noia de Terrassa.
Ja tinc vint-i-quatre anys . Trobo un treball molt ràpid i als
vint-i-sis anys em caso. Avui puc dir , que ho faria d'una
altra manera. No he tingut aquells sis anys de bogeria ,
amb una mica de diners per gaudir. Ho he fet tot massa
ràpid . Als dos anys de casat , neixen les meves filles les
bessones Sandra i Mónica , la meva felicitat d'avui.
Professionalment , les coses no em podien anar millor ,
però ningú em va regalar res , tot va ser amb valor i molt
sacrifici. Des de fa quatre anys visc sol, amb tots els estats
possibles. Dies feliços, dies de soledat, dies de depressió, ....
No he trobat el que busco, segurament per no saber què
busco. Dedico el meu temps en un voluntariat de gestió
empresarial, en gaudir de les meves aficions com menjar i
beure, fer excursionisme, llegir, escriure, ...No he trobat
parella però tampoc m'he dedicat a buscar-la. Aviat seré avi,
gran il.lusió que sens dubte m'ajudarà i finalment no tinc
por de la mort. No sé veure el meu futur més enllà de demà,
però això li pasa a molta gent. Avui sóc independentista.

Jordi Garcia Miguel.
30-3-2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario