Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

domingo, 11 de enero de 2015

A la meva néta Alèxia.





A la meva néta Alèxia.
-------------------------------

Avui 11 de gener 2015, fas 18 mesos,
Dels 18 mesos, 9 a la panxa de la teva mare
i 9 més en aquest món complicat.
Ets una nineta molt bonica amb
un somriure encisador que emociona.
T'estimem amb bogeria, ens dónes
vida i il.lusió. Nosaltres lluitarem perquè
et trobis un món millor i no perdis mai
aquest somriure que ens enamora.
Que aquest somriure sigui etern.


Moltes felicitats Alèxia. T’estimo amb bogeria.

L'avi Jordi
11- 1- 2015

No hay comentarios:

Publicar un comentario