Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

lunes, 1 de diciembre de 2014

A LA MOLA DES DEL COLL D’ESTENALLES









A LA MOLA DES DEL COLL D’ESTENALLES

RUTA TOTALMENT SENYALITZADA, NO CALEN EXPLICACIONS. En el centre d’informació del Coll  d’Estenalles us donaran un follet de la ruta.

Dissabte 20 de setembre 2014.
Sortida del Coll d’Estenalles a les 10h40’, arribada a La Mola a les 12h25’, són 1h45’ ( inclou fer unes 70 fotos,…)
Per la tornada, sortim a les 13h i arribem a les 14h30’, són 1h30’-
TOTAL 3h15’
 
Protagonistes:
-La meva filla Sandra.
-La meva néta Alèxia ( 5 mesos )
-El meu gendre Moi
i jo ( duríssim això de tirar d’uns 90 Kg. )

Anem a dinar a les 15h15’, al Cafè de l’Aula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario