Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

miércoles, 15 de enero de 2014

P.N. SANT LLORENÇ DEL MUNT I L'OBAC . ELS TRES JUTGES – COMA D’EN VILA – BALMA DELS DEBANADORS . ( 15/1/2014 ).










P.N. SANT LLORENÇ DEL MUNT I L'OBAC . ELS TRES JUTGES – COMA D’EN VILA – BALMA  DELS  DEBANADORS . ( 15/1/2014 ).

Surto amb cotxe dirección Matadepera . Aparco a l’Alzina del Sal.lari, al Km 11,1 de la carretera de Terrasa a Talamanca. Començo a caminara les 9h05’

Agafo  un sender que surt passat el pont de la carretera a mà esquerra. Des d’un principi el camí s’enfila direcció nord, enmig d'un bosc d'alzines, fins a sortir a un roquissar al peu del Morral del LLop (843 m) . Estic  sota dels Tres Jutges, volo el turó per la seva part oest, per un corriol que em porta fins dalt del cigne , gaudeixo d’unes magnifiques vistes.

Torno enrere fins el trencall per on he pujat i continuo direcció nord fins trobar la carena de la Catenyera ( GR5).  Segueixo pel camí carreter direcció oest fins arribar a la Coma d’en Vila , masia en ruïnes, segueixo direcció sud , passant per l’Alzina Bonica o del Vent, fins arribar al Coll de Boix.

Fins aquí més o menys 1h30’


Del Coll de Boix vaig direcció a la carena l’Era dels Enrics. Quan porto uns 800 metres caminant , agafo un sender a la dreta fins els Debanadors .

Un cop visitada la balma i la font inicio la tornada pel camí de l'esquerra del roquetam, que s'enfila fins a trobar el camí de Mura. Segueixo fins dalt la carena, on trobo una pilona de color verd que indica el trencall de Mura. Ja he fet 1h més .

Reprenc la caminada novament fins a coll de Boix, deixo el GR5 i agafo el camí de baixada que surt davant meu direcció sud-est per els graons de Mura i la  font dels Traginers . A l’esquerra de la font surt un sender direcció sud que en menys de 30 minuts em porta al punt de sortida l’Alzina del Sal.lari. Fi de l’excursió.


TOTAL UNES 3h.


COM SEMPRE HE GAUDIT MOLT.


Nota : Havia d’anar amb el CET, finalment com feia tard, hi he anat sol.

No hay comentarios:

Publicar un comentario