Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

lunes, 14 de abril de 2014

A LA MEVA NÉTA ALÈXIA.



A LA MEVA NÉTA ALÈXIA.

Vas néixer un 11 d'abril de 2014, a les 16:04.
Ets molt petita però la més bonica. Ets una joia.
Dits llargs i cara de nina. Tres quilos dos-cents
seixanta grams i 50 centímetres.
Ets com un miracle únic, portes una nova il.lusió
al teu avi emocionat en el moment més adequat.
És increïble com algú tan petit pot fer sentir
una cosa tan gran. Mil gràcies, Alèxia, perquè moltes
coses canviaran en mi amb la teva arribada.
M'has fet l'avi de la família i sabré fer-ho molt ,
això és massa gran i no permet més que alegries.

Jordi Garcia Miguel
11-4-2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario