Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

martes, 7 de enero de 2014

CATALUNYA T'ESTIMO

CATALUNYA T'ESTIMO

Estimo Catalunya, la meva terra  
perquè la primera veu que vaig sentir
a casa meva i al carrer va ser en català,
perquè no vaig  ser capaç d'entendre
que a l'escola, em parlessin en castellà.
Perquè la meva mare em va explicar
que van prohibir parlar en català.
Perquè vaig estar tres anys a Madrid i
em vaig adonar que era diferent,
perquè  tenia i tinc un sentiment i una
identitat pròpia d'un altre país.
Perquè he llegit la història de Catalunya i
he plorat  per  tanta injustícia, crueltat,
assassinats sense defensa, espoli fiscal ...
Perquè han intentat i volen, fer canviar
un poble amb una llengua , una cultura,
unes tradicions, una gastronomía  pròpies,
amb una manera de treballar i pensar
diferents,... que ens fa ser una gran nació.
Seguiré lluitant pel que em pertany , viure en
un estat propi, lliure, independent i sobirà.


11-9-2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario