Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

martes, 7 de enero de 2014

NO SÓC CAPAÇ DE TROBAR RESPOSTA

NO SÓC CAPAÇ DE TROBAR RESPOSTA

Tarda de Reis, estic en el meu parc tan estimat
prop de casa meva. Porto la meva llibreta vella, plena
de notes d'observacions, fets, ... i el meu llapis.
Assegut al meu banc, no plou, hi ha quatre núvols
i el silenci. Penso, reflexiono, observo i escric tot el
que passa per la meva ment, com moltes altres vegades.
Per què robar a un lladre està castigat per una llei, que
pot haver estat feta per lladres ?.
Per què existeixen els partits polítics, si està demostrat
que no són útils?.
Per què hem de pagar la ciutadania unes despeses
desorbitades de milions d'euros a una monarquia que
està demostrat, que no serveix absolutament per a res?.
Qui va ser primer l'ou o la gallina ?.
Per què es gasten tants milions en, per exemple, investigar
el planeta Mart, quan a la Terra per falta de mitjans
econòmics per investigar existeixen malalties incurables
o hi ha milers de nens que moren cada dia de fam?.
Deixo la llista oberta… i marxo emprenyat.


6-1-2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario