Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

martes, 7 de enero de 2014

REFLEXIÓ


REFLEXIÓ



Tarda d'un diumenge d'hivern fred,
he volgut veure'm d'aquí a set anys
només m'he fet preguntes sense resposta.
Per què no sé quan moriré?

És just no saber-ho? La mort em fa por?
Si sabés el dia de la meva mort, què faria?
Dependria del dia, el meu fer diari?
La mort no em fa por.

Em cabreja no saber quan moriré, ja que
no puc decidir què vull ser, on vull anar,
a què vull dedicar els meus coneixements,
per quines coses vull lluitar.

No estic cansat de la vida, vull viure
però sabent quins objectius tinc, estic fart
de preguntar-me i demà què faré? però
sempre acabo amb quin dia moriré?


5-1-2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario