Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

miércoles, 8 de enero de 2014

PARC AGROFORESTAL DE TERRASSA. EXCURSIÓ 16/9/2013.





PARC AGROFORESTAL DE TERRASSA. EXCURSIÓ 16/9/2013.

A les 9h55’,  deixo el cotxe a 5 minuts de la Font de la Misèria . Són 15minuts i 3,8 Km amb cotxe des de casa meva . Començo a caminar a les 10h.

ITINERARI:

Pista forestal ampla del Camí de Can Bogunyà i Llac Petit – pel camí he vist dues perdius ( no he pogut fer foto ) i he trobat camagrocs ( no els he collit doncs no anava a buscar bolets ( veureu la foto, em podeu dir ruc però jo sóc així , si ni hagués hagut molts , els hauria agafat ). El meu objectiu era la  FONT  DEL  JANOT. Arribo a la senyalització de la font ( portu 30 minuts ). Segueixo el Camí de la Font del Janot i quan ja portu quasi una hora penso  que m’he passat de llarg , doncs m’he trobat amb una senyalització  que deia: Font del Troncó ( hi vaig anar el dissabte , 14/9/2013 ) i Parc de Sant Llorenç i l’Obac. Són 60 minuts més i un acumulat  de 1h 30minuts . Estic en una torre d’alta tensió , que he batejat com : Alzina de la Modernització, un arbre més dins de la gran varietat d’arbres del parc.  Al veure aquella inmensa alzina he pensat : Obama i resta de governants del món  NO gasteu res en guerres ni en fabricació d’armament i gasteu molt en el soterrament de les torres d’alta tensió dels parcs . Com que avui anava sol ( he trobat a faltar l’amic Jordi Ruiz Cardona de l’excursió de dissabte ) , tot això ho deia amb la veu alta  com si parlés amb ell , de fet estic una mica boig. Quin rollo us estic fotent. Bé , dono la volta i baixo per girar a la dreta on hi ha senyals fetes amb pintura blava i pensó que per aquí aniré a la Font del Janot ( quasi ja és com la del Troncó  la “puta” font ). Són 30minuts més i ja portu un acumulat de 2 hores. Agafo el sender de gran baixada marcat amb pintura blava per trams. Em trobo amb una vista espectacular de Terrassa i al fons el Tibidabo i la Torre de Collserola ( una mica de calitJa però  la foto es veu bé ). Resulta que el sender NO va , ara sí, a la “puta” font sinó a la pista principal per on havia pujat. El “seny català” em diu que quant et perds és quan coneixes millor els llocs ( ho he pogut comprobar al parc de Sant Llorenç del Munt i l’Obac , on m’he perdut moltes vegades i és cert ). DESISTEIXO d’anar a la font ( queden més dies que llangonisses , dit català i ja portu 2 hores. Decideixo anar , encara que ja hi he estat un cop, al Llac Petit conegut també com el Pantà de Can Bogunyà i després a la Font de la Misèria ( hi he estat dos cops ). En 20 minuts , sóc al Llac Petit i en 20 minuts més a la Font de la Misèria. En 5 minuts sóc al cotxe i dono per acabada l’excursió . Demà , aniré a la font que no he trobat avui.

TOTAL CAMINAT = 2 hores i 45 minuts.

HE DISFRUTAT MOLT.

NOTA : He trobat un excursionista I resulta que quan vaig creure que m’havia passat anant a la font , no era així . M’ha explicat que per aquella zona , hi ha dos camins per anar-hi que al final s’ajunten. Demà aniré per l’altre que sé on comença. 

16-9-2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario