Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

martes, 7 de enero de 2014

ET DESITJO

ET DESITJO

Avui et desitjo més que mai,
no em preguntis per què?.
Estic fart de tants per què?.
Potser per ser l'últim dia de l'any
i no saber si tindré una altra ocasió
de tenir-te?.
Potser per què tinc moltes
carícies pendents de donar-te ?.
Potser per què tenim aquella
fantasia pendent?.
Potser per una cosa tan simple com
desitjar tenir-te dins meu?
Prou de per què?
Perquè si no et tinc prefereixo
morir, veus que simple estimada.


31-12-2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario