Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

martes, 7 de enero de 2014

PARC NATURAL DE SANT LLORENÇ DEL MUNT I L’OBAC. EXCURSIÓ , 6/9/2013, AVUI EM TOCA UNA PART DE LA SERRA DE L’OBAC.





PARC NATURAL DE SANT LLORENÇ DEL MUNT I L’OBAC. EXCURSIÓ  6/9/2013,  AVUI EM TOCA UNA PART DE LA SERRA DE L’OBAC.   

Concretament :

Casa Nova de l’Obac – Font de la Portella – tornar pel mateix camí a la  Casa Nova de l’Obac – Torrota de l’Obac – Pou de Glaç de l’Estepar - tornar pel mateix camí a la  Casa Nova de l’Obac.

Sortida de casa meva ( 14h45m ) a Terrassa amb cotxe dirección Rellinars. Deixar el cotxe al pàrquing de la Casa Nova de l’Obac ( 20 minuts )

ITINERARI I TEMPS TOTAL:

Casa Nova de l’Obac – Casa Vella de l’Obac – Pou de Glaç de l’Obac – Turó Roig – Font de la Portella . Tornar pel mateix camí al revés fins la Casa Nova de l’Obac ( 1h ) -  Torrota de l’Obac – Pou de Glaç de l’Estepar. Tornar pel mateix camí al revés fins la Casa Nova de l’Obac ( 1h20m).

TOTAL CAMINANT = 2h i 20 minuts , uns 10 Km. Poca calor i 20 fotos. La primera part , Casa Nova de l’Obac – Font de la Portella , terreny pla. 

Hi ha un tram preparat per gent amb cadira de rodes. Felicitats. Caldria fer alguns trams més i que la Diputació no ens expliqui que no hi han diners.

La segona part , Casa Nova de l’Obac – Pou de Glaç de l’Estepar , l’anada puja progresivament durant tot el trajecte.



6-9-2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario