Excursionisme

Benvinguts al meu bloc d'Excursionisme. Sóc des de fa molts anys un gran aficionat a fer excursions, En aquest bloc, publicaré els meus itineraris detallats de diferents excursions, bàsicament, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, al Parc Agroforestal de Terrassa, a la Vall de Camprodon, a la Garrotxa, a Montserrat, Parc Natural del Montnegre i el Corredor, la Serra de Marina, Parc Natural del Montseny,...També alguna poesia meva, sóc un amant de la poesia.

Espero que us agradi i pugui ser-vos útil per fer excursions.


Una abraçada,

Jordi

jueves, 9 de enero de 2014

PARC AGROFORESTAL DE TERRASSA. 17/9/2013. FONT DEL SENYOR RAMON I ALTRES





PARC AGROFORESTAL DE TERRASSA. 17/9/2013. FONT DEL SENYOR RAMON I ALTRES

Començo a caminar ales 8h30. Volia anar a la Font del Janot però només començar a caminar m’he trobat un excursionista que m’ha dit que anada i tornada , són 4h com a mínim. No vull forçar i tenir una lesió. Desisteixo d’anar-hi . Ja hi aniré un dia amb el Jordi Ruiz que ho coneix.
He decidit, caminar pel parc unes 2h sense un destí concret. He anat empalmant cruïlles, hi ha moltísimes i quasi totes s’ajunten . Això , em donarà un bon coneixament del parc . Ja porto 1h i he anat fent fotos que comentaré en l’àlbum. Estic just a la senyalització de la Font del Senyor Ramon i he tingut la sort de trobar-me amb un home gran que venia d’allà. M’ha dit que en 10 minuts màxim seria a la font. El senyor, m’ha donat “ pistes” doncs està amagada i no hi ha senyalització ( menys mal , sinó encara ara la buscaría ). Com l’home m’ho a explicat molt bé no he tingut cap problema i en 10 minuts era a la Font del Sr. Ramon , que m’ha recordat una cançó que cantaba de petit que deia : 

El senyor Ramon enganya a les criades i a les que no ho són ,també moltes vegades.
Les pobres criades quan se'n van al llit, tururut, tururut, qui gemega ja ha rebut.Pobre Fumanxú t'enganyen com un xino. Pobre Fumanxú només et passa a tu. Quan tot xino xano te'n vas cap el llit, Tu lu lu lu lu lu lu,,……….
 
Ja he vist una nova font . Ara cap al cotxe doncs amb el troç que em queda per arribar-hi, ja faré les 2h . Efectivament , arribo en 50 minuts al cotxe . Al inici hi havia uns núbols espectaculars ( ja veureu les fotos ) , al cap d’una hora han marxat i he tingut la visita del solet ( vinem a veure que tinc fret ).
 
TOTAL CAMINANT = 2h. Terreny un 90% pla, una mica de fresca al inici però en 15 minuts ja he entrat en calor. Com sempre molt bé.



17/9/2013.

No hay comentarios:

Publicar un comentario